۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۹:۲۱
آیت الله حسینی قزوینی:

پس از رحلت رسول اکرم صلی الله علیه و آله آتشی شعله‌ور شد که هنوز شعله هایش جامعه اسلامی را می‌سوزاند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر عج؛ جلسه سخنرانی آیت الله حسینی قزوینی و پرسش و پاسخ با حضور جمعی از طلاب مدرسه علمیه شهیدین قم همزمان با شام میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله حسینی قزوینی با اشاره به وقایع پس از رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله گفتند: پس از رحلت رسول اکرم صلی الله علیه و آله اتفاقاتی افتاد که پس از 1400 سال هنوز تلخی‌اش در کام مسلمانان است و آتشی شعله‌ور شد که هنوز شعله هایش جامعه اسلامی را می‌سوزاند.

ایشان افزودند: رسول اکرم صلی الله علیه و آله پس از 23 سال جانفشانی کردن در برابر کفار قریش، تلاش کردند که مسلمانان را از شرک و بت پرستی نجات دهند؛ ولی زمانی که  در آخرین لحظات عمر شریفشان فرمودند قلم و کاغذی بیاورید که بعد از من گمراه نشوید، برخی نسبت هذیان به پیامبر (صلي الله عليه و أله) دادند و قلب ایشان را شکستند!!

آیت الله حسینی قزوینی با تاکید بر بررسی دقیق و پژوهش‌های علمی و تاریخی انحراف امت اسلامی پس از پیامبر صلی الله علیه و آله اضافه کردند: باید عواملی که باعث شد مسلمانان حضرت علی علیه السلام را از خلافت کنار بزنند و دیگری را خلیفه رسول خدا بدانند به طور دقیق بررسی و تحقیق شود، و طلاب باید اینگونه پژوهش‌ها را در مقالات علمی مناسب به رشته تحریر درآورند.

آیت الله حسینی قزوینی در ادامه این مراسم، به پرسش ها و شبهات مطرح پاسخ دادند.